piątek, 28 lutego 2014

Liebster Blog Award

Dzisiaj zaskoczyła mnie miła niespodzianka, mianowicie Mamy, które prowadzą blogi http://annability.blogspot.com/ i http://mniamniamblog.wordpress.com/ nominowały mnie do nagrody Liebster Blog Award. Dla początkującej blogującej jeszcze nie do końca mamy jest to bardzo miłe wyróżnienie.

O co chodzi z tym Liebster Blog Award?
A no o to: 

,,Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Moje odpowiedzi na zadane przez http://annability.blogspot.com/ pytania:

1. Blogi o jakiej tematyce najchętniej czytasz?
  •     Pytanie powinno brzmieć "Jakich blogów nie czytasz?" Czytam blogi fitnessowe, o zdrowym odżywianiu, ekologiczne, szydełkowe, oczywiście parentingowe również. Polskie i zagraniczne. siedząc w domu stałam się blogoholiczką ;]
2. Jakie są Twoje sposoby na popularyzowanie Twojego bloga?
3. Kawa czy herbata?
  • Czy? Jestem miłośniczką gorących napojów. Do 14 rozpijam się w kawach różnego rodzaju od zbożowej, przez tradycyjną "ekpresówe" z mlekiem i miodem, po najwykwintniejsze kawy w kawiarni. Po 14 zaczynam pić herbaty. Zielona, czarna z miodem i zioła typy melisa, mięta.
4. Potrawa, którą najbardziej lubisz gotować.
  • Moja osobista wersja Carbonary czyli Paulonara ;)
5. Jaką książkę ostatnio przeczytałaś?
  • "W oczekiwaniu na dziecko", "Ciężarówką przez 9 miesięcy" ;)
6. U innych drażni mnie…
  • Niewyjaśniona potrzeba bycia w centrum uwagi. Ludzie typu "Mówcie o mnie" doprowadzają mnie do szału.
7. Co powiedziałabyś nastoletniej sobie, gdybyś mogła cofnąć się w czasie?
  • Powiedziałabym sobie, że będę kiedyś szczęśliwsza niż w marzeniach, wystarczy tylko poczekać na odpowiedni czas. I żebym cieszyła się każdą chwilą spędzoną z najbliższymi osobami.
8. Jak radzisz sobie ze stresem?
  • Szydełkuję, czytam, oglądam ulubiony serial, trenuję autohipnozę i relaksację. A przede wszystkim, najlepszym lekarstwem na stres jest ramię mojego R.
9. Kosmetyk, który zabrałabyś na bezludną wyspę to...
  • Antyperspirant - higiena przede wszystkim ;)
10. Kraj, który chciałabyś odwiedzić to...
  • Brazylia - byłaby startem mojej podróży po dolinie Amazonki. To moje największe marzenie od kąd skończyłam 5 lat.
11. Skąd czerpiesz pomysły na tematy postów?
  • Z głowy, z życia. Życie pisze najlepsze scenariusze:)

A tu odpowiedzi na pytania  http://mniamniamblog.wordpress.com/

1. Dlaczego prowadzisz bloga?
  • Piszę ponieważ lubię słowo pisane. Poza tym często mam potrzebę przelania swoich myśli na klawiaturę. Blog wydawał mi się najlepszym do tego miejscem.
2. Dlaczego warto czytać Twojego bloga?
  • Czy warto to nie wiem. Za trudne pytanie. Ale wydaje mi się że staram się zrobić wszystko aby blog posiadał w miarę ciekawą zawartość.
3. Co chciałabyś zmienić w swoim blogu?
  • Póki co jestem z niego zadowolona. Może z biegiem czasu wpadnę na nowe inspirację. Jeszcze raczkuję w blogosferze stąd też niewygórowane wymagania co do mojej przestrzeni.
4. Zakupy – w markecie czy na targu?
  • Zależy od potrzeb.
5. Dla dzieci – słoiczki czy domowe jedzenie?
  • Wyznaję zasadę "Gerber - Fuj". Zdecydowanie domowe jedzenie.
6. Maluch śpi – w łóżku (z mamą) czy w łóżeczku?
  • Póki co śpi jeszcze w mamie;] Łóżeczko stoi a gdzie będzie spał Bob to się okaże "w praniu".
7. Najlepsza zabawka dla dziecka ?
  • Tego jeszcze nie odkryłam. Ale na pewno taka która pobudza wyobraźnie.
8. W kuchni – polskie klasyki i tradycja czy egzotyka i eksperymenty?
  • W kuchni - to na co akurat mam ochotę i co umiem zrobić. W kuchni też dopiero raczkuję.
9. Słodko czy wytrawnie?
  • Zależy od dnia.
10. Sprawdzone przepisy z książek kucharskich czy improwizacja?
  • Bazuję na przepisach, jednak często ponosi mnie wyobraźnia.

    11. Dobry film na wygodnej kanapie czy bieganie w parku?

    • Wieczorem film, od rana bieganie (oczywiście jak już zacznę wracać do formy)


    Czas na moje pytania do nominowanych koleżanek blogujących:

    1. Kapcie czy boso?
    2. Jaki jest według Ciebie film wszech czasów?
    3. Co Cię natchnęło do założenia bloga?
    4. Czym zajmujesz sobie wolne chwile?
    5. Góry czy morze?
    6. Gdybyś była pewna, że czeka Cię powodzenie to co byś zrobiła?
    7. Jakiego momentu w swoim życiu nie oddałabyś za nic na świecie?
    8. Co było pierwsze - jajko czy kura?
    9. Najbardziej szalona chwila to...?
    10. Twoje przezwisko z dzieciństwa to...?
    11. U innych cenię...?

    2 komentarze: